ترجمه اخبار انگلیسی

ترجمه اخبار، روزنامه و ترجمه خبر انگلیسی برای شبکه خبری ترجمه دقیق و فوری است.

ترجمه خبر و روزنامه برای هر چیزی از مجلات علمی و پزشکی گرفته تا نشریات بسیار تخصصی مورد نیاز هستند و دارالترجمه تخصصی ما برای این امور، خدمات ترجمه روزنامه نگاری را ارائه کرده است. ترجمه سریع و دقیق منابع خبری برای بسیاری از گزارشگران خبری و خبرگزاریها که به واسطه اطلاعات منظم و به روز، وابسته به منابع زبان خارجی هستند، امری ضروری است. به همین دلیل، ترجمه از یک منبع خبری به منبع دیگر گزارشی باید کاملا دقیق باشد، خواه این ترجمه برای گزارش باشد و خواه برای ترجمه تحقیقات پزشکی.

ترجمه اخبار انگلیسی، ترجمه فارسی و انگلیسی متن خبر برای شبکه خبری

قطعاً ترجمه خبر برخلاف سایر ترجمه‌ها باید توسط متخصصان ترجمه خبر انجام شود. ما با مترجمان متخصص و حرفه‌ای همکاری می‌کنیم که در اصطلاحات ترکی، انگلیسی، عربی، روسی، آلمانی . .. در خصوص ترجمه رسانه‌های چاپی مهارت دارند. شما می‌توانید فایل گزارش خبری خود را برای ترجمه به هر زبانی برای ما ارسال کنید. بدیهی است که ترجمه یک خبر نباید با استفاده از نرم‌افزار کامپیوتری ترجمه خبر انجام شود. دارالترجمه ایران که خدمات خود را با مترجمان خبری متخصص و مجرب ارائه می‌دهد، یکی از سکوهای جهشی شما به‌واسطه خدمات ترجمه فوری و دقیق است. با دارالترجمه ایران می‌توانید مطمئن باشید که تمام‌ کارهای ترجمه شما به‌راحتی بدون هدر رفتن زمان و با مناسب‌ترین قیمت ترجمه انجام‌شده است. روی برآورد هزینه فوری کلیک کنید! فایل خود را فوری برای ما ارسال کنید و به خانواده مشتریان راضی ما بپیوندید!

قیمت ترجمه خبر چند هست؟

روزنامه‌نگاری و ترجمه خبر معمولاً نوعی از خدمات ترجمه اسناد و مدارک است که ما با پایین‌ترین نرخ ترجمه در مقایسه با هر یک از مراکز ترجمه آنلاین دیگری آن را ارائه می‌دهیم. بااین‌وجود، درصورتی‌که نیاز به خدمات ترجمه صوتی خبر داشته باشید، ما انواع خدمات ترجمه صوتی تصویری را نیز ارائه می‌دهیم. برای هر یک از انواع ترجمه خبری، فقط متن یا فایل خود را با استفاده از فرم سفارش ترجمه، ایمیل سفارش ترجمه یا تلگرام آپلود کنید تا ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم. ما برآورد فوری قیمت ترجمه را با پایین‌ترین نرخ ترجمه البته با ارائه ترجمه دقیق و تخصصی انجام می‌دهیم.

 

اطلاعات تماس

سفارش ترجمه: 09362165427

تلفن دارالترجمه:

021-66533509

02166509480

مدیریت دارالترجمه: ایمیل مدیریت

ایمیل سفارش ترجمه:  ایمیل سفارش ترجمه

آدرس: تهران - ستارخان - همایونشهر جنوبی - کوچه نسیم - پلاک 2 - واحد 6

مقالات ترجمه کتاب و سفارش ترجمه

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد زرین‌پال

درگاه پرداخت آنلاین دارالترجمه بین‌المللی ایران

بالا

پشتیبانی