سفارش ترجمه            لیست قیمت ترجمه

 

ترجمه ارمنی به فارسی - ترجمه فارسی به ارمنی

ترجمه ارمنی به فارسی و ترجمه فارسی به ارمنی

 مترجم ارمنی با استفاده از دیکشنری تخصصی ارمنی ترجمه ارمنی شما را انجام می دهد.

دارالترجمه ‌ایران برای ترجمه کتاب، ترجمه مقاله و ترجمه متن شما کاربران گرامی خدمات ترجمه ارمنی به فارسی، ارمنی به انگلیسی، ارمنی به عربی و سایر زبان‌ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می‌دهد. البته قابل‌ذکر است که ترجمه رسمی ارمنی به فارسی و ترجمه رسمی فارسی به ارمنی مدارک، گواهینامه، شناسنامه و سند در مرکز ترجمه ارمنی ما انجام نمی‌شود اما درنگ نکنید با ما تماس بگیرید تا در صورت وجود بهترین دارالترجمه رسمی ارمنی در ایران، آن را به شما معرفی کنیم. معمولاً اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی برای ترجمه‌ ایمیل، ترجمه نامه، ترجمه قرارداد، ترجمه کاتالوگ، ترجمه مانوال، ترجمه بروشور و ترجمه روزنامه یا حتی ترجمه سایت به چند زبان، نیاز به مترجم ارمنی حرفه‌ای دارند که به زمینه، خدمات و محصولات خاص آن‌ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند ترجمه‌ای دقیق، روان و تخصصی ارائه دهد. ما این نیاز مهم برای ترجمه فارسی به ارمنی و ترجمه ارمنی به فارسی را توسط مترجم فارسی به ارمنی خبره و مسلط انجام می‌دهیم که از واژه‌نامه ارمنی به فارسی یا دیکشنری فارسی به ارمنی استفاده می‌کند. قیمت ترجمه ارمنی در سایت ترجمه حرفه‌ای ما مقرون‌به‌صرفه است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون افزایش هزینه ترجمه فوری یا ترجمه نیمه فوری انجام می‌شود.

برای سفارش ترجمه فارسی به ارمنی، ترجمه انگلیسی به ارمنی، ترجمه ارمنی به فارسی و ترجمه ارمنی به انگلیسی با ما تماس بگیرید و یا سفارش ترجمه خود را در سایت ثبت کنید.

شماره تماس برای سفارش ترجمه کتبی ارمنی و ترجمه شفاهی ارمنی

021-66533509

09362165427

زبان ارمنی:

زبان ارمني (ارمني: Հայերեն; هايِرِن) يکي از زبان‌هاي هندواروپايي است که در منطقه? قفقاز و به‌ويژه در کشور ارمنستان و آرتساخ و ساير کشورهاي ديگر که ارمنيان به عنوان جماعت ارمنيان پراکنده شناخته مي‌شوند به آن صحبت مي‌کنند. ارمنيان تا پايان سده? چهارم ميلادي از خط

سرياني يا يوناني استفاده مي‌کردند و ازاين‌رو ادبيات و تاريخ آنان به خط و زباني غيرارمني نوشته مي‌شود. پس از رسميت يافتن دين مسيح در ارمنستان و مسيحي شدن ارمنيان، چون کتاب مقدس اين دين به زبان يوناني يا سرياني بود، در مراسم مذهبي کليساها نيز به اين زبان‌ها سخن گفته مي‌شد.

در برخي از کليساها کتاب مقدس را درهنگام مراسم به زبان ارمني ترجمه و تفسير مي‌کردند و براي حضار بازگو مي‌نمودند.[1]

حروف خط ارمني نخستين بار به کوشش و مجاهدت يک روحاني ارمني به نام مسروب ماشتوتس، که با زبان‌هاي يوناني و زبان پارتي و زبان پارسي ميانه (در دوره? ساساني) آشنايي کامل داشت، اختراع شد.

 

اطلاعات تماس

سفارش ترجمه: 09362165427

تلفن دارالترجمه:

021-66533509

02166509480

مدیریت دارالترجمه: ایمیل مدیریت

ایمیل سفارش ترجمه:  ایمیل سفارش ترجمه

آدرس: تهران - ستارخان - همایونشهر جنوبی - کوچه نسیم - پلاک 2 - واحد 6

مقالات ترجمه کتاب و سفارش ترجمه

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد زرین‌پال

درگاه پرداخت آنلاین دارالترجمه بین‌المللی ایران

بالا

پشتیبانی