سفارش ترجمه            لیست قیمت ترجمه

 

ترجمه بوسنیایی به فارسی - ترجمه فارسی به بوسنیایی

ترجمه بوسنیایی به فارسی و ترجمه فارسی به بوسنیایی متن مقاله و کتاب توسط مترجم بوسنیایی با استفاده از دیکشنری تخصصی بوسنیایی

دارالترجمه ‌ایران برای ترجمه کتاب، ترجمه مقاله و ترجمه متن شما کاربران گرامی خدمات ترجمه بوسنیایی به فارسی، بوسنیایی به انگلیسی، بوسنیایی به عربی و سایر زبان‌ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می‌دهد. البته قابل‌ذکر است که ترجمه رسمی بوسنیایی به فارسی و ترجمه رسمی فارسی به بوسنیایی مدارک، گواهینامه، شناسنامه و سند در مرکز ترجمه بوسنیایی ما انجام نمی‌شود اما درنگ نکنید با ما تماس بگیرید تا بهترین دارالترجمه رسمی بوسنیایی را به شما معرفی کنیم. معمولاً اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی برای ترجمه‌ ایمیل، ترجمه نامه، ترجمه قرارداد، ترجمه کاتالوگ، ترجمه مانوال، ترجمه بروشور و ترجمه روزنامه یا حتی ترجمه سایت به چند زبان، نیاز به مترجم بوسنیایی حرفه‌ای دارند که به زمینه، خدمات و محصولات خاص آن‌ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند ترجمه‌ای دقیق، روان و تخصصی ارائه دهد. ما این نیاز مهم برای ترجمه فارسی به بوسنیایی و ترجمه بوسنیایی به فارسی را توسط مترجم فارسی به بوسنیایی خبره و مسلط انجام می‌دهیم که از واژه‌نامه بوسنیایی به فارسی یا دیکشنری فارسی به بوسنیایی استفاده می‌کند. قیمت ترجمه بوسنیایی در سایت ترجمه حرفه‌ای ما مقرون‌به‌صرفه است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون افزایش هزینه ترجمه فوری یا ترجمه نیمه فوری انجام می‌شود.

برای سفارش ترجمه فارسی به بوسنیایی، ترجمه انگلیسی به بوسنیایی، ترجمه بوسنیایی به فارسی و ترجمه بوسنیایی به انگلیسی با ما تماس بگیرید و یا سفارش ترجمه خود را در سایت ثبت کنید.

شماره تماس برای سفارش ترجمه کتبی بوسنیایی و ترجمه شفاهی بوسنیایی

021-66533509

09362165427

زبان بوسنیایی:

زبان بوسنیایی (به بوسنیایی: bosanski jezik) یک زبان هند و اروپایی و هموند شاخه جنوبی زبان‌های اسلاوی است. این زبان توسط بوسنیایی‌ها (مسلمانان بوسنی و بوسنیایی‌نژادها) به‌کار می‌رود و بیشتر در بوسنی و هرزگوین، منطقه مسلمان‌نشین سانجاک (در صربستان و مونته‌نگرو) رواج دارد. بوسنیایی یکی از گونه‌های استاندارد گروه صربی-کرواتی (اسلاوی جنوب مرکزی) است. به هرحال باید توجه داشت که گویشوران زبان‌های صربی، کرواتی و بوسنیایی به طور سه‌جانبه زبان هم را می‌فهمند. دبیرهٔ بوسنیایی مبنی بر الفبای لاتین است. الفبای سیریلیک نیز پذیرفته شده است (بیشتر در گذشته) اما امروزه به ندرت به‌کار می‌رود.).

 

اطلاعات تماس

سفارش ترجمه: 09362165427

تلفن دارالترجمه:

021-66533509

02166509480

مدیریت دارالترجمه: ایمیل مدیریت

ایمیل سفارش ترجمه:  ایمیل سفارش ترجمه

آدرس: تهران - ستارخان - همایونشهر جنوبی - کوچه نسیم - پلاک 2 - واحد 6

مقالات ترجمه کتاب و سفارش ترجمه

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد زرین‌پال

درگاه پرداخت آنلاین دارالترجمه بین‌المللی ایران

بالا

پشتیبانی